torsdag 10. mai 2012

Kom mai du skjønne milde!


Heisan! 
Nå har jeg vært hjemme et par dager og savner varme, solfylte feriedager.
Hvordan er det med deg, er du lei av regn og gråvær?




Min hundredagers krig mot kaker og søtsaker i hverdagslivet er offisielt over. Det har ikke vært vanskelig i det hele tatt, og jeg føler meg adskillig lettere. Minus 9 kg på hundre dager ble resultatet! 
Riset bak speilet har vært at jeg måtte passe inn i kjolen jeg kjøpte tidlig i februar, to størrelser for liten. Den skal jeg bruke i min datters bryllup i juni. Nå er det bare sko og undertøy som må handles, så er den biten på plass.




Nok om det.
Jeg er ikke like ajour med quiltekalenderen min. Hadde med meg håndarbeid mens jeg var på ferie, men det   hadde ikke noe med årstider og datoer og gjøre. (Skal vise frem senere) Dermed måtte jeg ta meg selv i ørene å få klippet og gjort klart "mailappen". Nå ligger den klar til applikering, får se om jeg får sydd noen sting til kvelden. 


Kan du klare å se feriebildene i albumet? Fotografen har gjort oss så pene på bildene, han har retusjert bort både rynker, skjønnhetsfeil og babysikkel. Morsomt minne å ha; Fire generasjoner på ferie sammen.




Når vi var på ferie spiste vi noen veldig gode grønnsaksretter som tilbehør til våre kebabs. Klarer jeg å lage min variant, skal jeg by på litt tyrkisk til helgen!
Ha en fin ettermiddag.
 

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar, jag blir glad:) Vet ju att du varit på semester och haft det bra. Önskar dig en fin helg.

    KRAM från ett regnigt Gävle.

    SvarSlett