mandag 16. april 2012

Stor dag i går!


Er hun ikke flott?
Vårt lille barnebarn var hovedpersonen i går, og hun var i et strålende humør hele dagen. Ikke så mye som et lite kny kom det fra henne under seremonien i Rådhuset, der hun satt på fanget til pappaen sin. 
Jeg har mye å være stolt av, og det blir jeg påminnet om på en dag som i går! 




Siden det var navnefest for en liten dame, valgte jeg å pynte kakene jeg bakte med rosa pynt.
Som cupcakefrelst dame måtte jeg prøve meg på å lage noen cakepops  à la cupcakes! 
Lagde en brownie som jeg delte opp i små biter, før jeg kjørte den sammen med litt sjokoladekrem i matprosessoren til en klissete masse. Denne massen fylte jeg i små cupsakesformer. Minikakene ble satt på pinner og pyntet med rosa sjokolade. 
For å si det sånn; De slo godt an blant de unge gjestene.




Har tidligere lagt ut oppskrift på en djevelsk god sjokoladekake. For anledningen fylte jeg den med bringebærmoussé i tillegg til sjokoladekremen. Det passet godt med bringebær og sjokolade og kaken var en skikkelig kaloribombe! 

Jeg føler meg passe søt enda etter helgens kakebaking og kakespising. Godt at det er hverdag med havregrøt til frokost i dag, for det gjenstår over tjue dager av hundredagerskrigen min.
Ha en fortsatt fin ettermiddag, hva du enn måtte bedrive.


Gleder meg til i morgen!
Hvorfor? 
Vent å se


2 kommentarer:

  1. Que família linda.
    Parabéns.
    O vestido da netinha ficou lindo.
    Todos os detalhes da festa estão muito lindos.
    Que DEUS os proteja sempre.
    Abraço grande.

    SvarSlett
  2. For en flott dåpskjole! Helt super! Takk for titten! Synnøvehilsen

    SvarSlett