torsdag 12. april 2012

Krydder i hverdagslivet


God morgen, det er torsdag allerede!
Håper du har sovet godt og hatt en fin start på dagen.
Selv har jeg drømt masse i natt. 
Rart hvordan underbevisstheten kan lage de mest forunderlige eventyr.




Det er så deilig at det grønnes ute. 
De siste dager med regn har gitt en boost til alt som spirer og gror, nå trenger vi bare litt varme, så eksploderer alle vårens farger.
I kjøkkenvinduet mitt har det spirt og grodd i snart to uker. Kjøpte disse morsomme krukkene med " plant det selv" fra Jamie Oliver. 
Er jeg flink til å stelle krydderplantene mine skal dette bli basilikum, gressløk og bladpersille. Det lukter deilig basilikum når jeg putter nesen nede den hvite krukken. Mulig jeg må prøve meg på pestooppskriften til Jamie, når planten min har blitt litt større. 
Blir det et vellykket resultat skal jeg gi beskjed.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar