onsdag 28. mars 2012

Skjønt med vår!


Jeg har aldri vært noe vintermenneske! 
Hvis jeg ser bort fra fargeanalysen jeg tok for over femten år siden. Da fikk jeg beskjed om at jeg var en varm vinter. 
Det er årstidene vår, sommer og høst som er mine favoritter, med sommer på en klar første plass.
Det er nå noe eget med våren allikevel. 
Føler at jeg våkner i fra vinterdvalen og gleder meg over at dagene blir både lengre og varmere.




Når jeg var i Syd Tyrkia i forrige uke lærte jeg at, "Ilkbahar geldi" betyr; Våren kommer!
Hvordan er det med deg, har du noen favorittårstid?
Med sola og varmen vi har hatt de siste dagene, får jeg lyst til å finne frem sommerduft nr. 1 for meg; Coco Mademoiselle fra Chanel. 
Det er gøy å pynte seg litt ekstra, når man ikke behøver å pakke seg inn i varmt tøy, hansker og lue. 
Ringen er ikke så praktisk, men superfin. Nesten som å gå med en liten hvitveisbukett på fingeren.
Skjerf får jeg aldri nok av, dette er fra Spitalfield market i London og nyinnkjøpt sist helg. Med både prikker og blomster, måtte det få bli med meg hjem.
Nå skal jeg kose meg med en nice cup of tea, før jeg tar kvelden. 


Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar