onsdag 7. mars 2012

Det er i boks!


Været skifter fort i mars! 
I dag er det en skikkelig grå dag med sno og vind.
Akkurat i dag spiller det ikke så stor rolle for meg, for jeg skal jobbe inne hele dagen. 
Når man driver en liten familiebedrift er rollene mange. I dag skal mannen og jeg jobbe på lageret vårt. 



Det er godt med et lite avbrekk midt på dagen med mat og kaffe. 
En god salat er alltid fristene! Jeg har lenge vært på utkikk etter egnede bokser til en Take away salat. Disse fant jeg på Smart Club og kostet ikke mer enn ca 40 kroner. 
Veldig praktiske med en liten tett boks til din yndlingsdressing, som kan festes i lokket.  
Hva jeg har i salaten avhenger av hva som finnes i skapene. I dag ble det en ordinær skinke og pasta salat. I stedet for brød ved siden av salaten, har jeg fått dilla på brødkrutonger, deilig sprø og crispy. 
Nå er sjefen klar så jeg sier bare; 
Ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar