tirsdag 27. mars 2012

Bli med til Colombia flower market og Beyond fabrics


Hallo til deg en tidlig tirsdags kveld!
Håper du har det bra og nyter det fine vårværet.
I dag er hodet mitt er fullt av inntrykk etter en super weekend i London.




Aner ikke hvor mange kilometer vi har gått de siste dagene, men det er ikke få.
Vi har fått se og oppleve masse, våren er en nydelig tid i London.
Siden jeg er glad i blomster og quilting, koste jeg meg spesielt godt under vårt besøk til Colombia flower market.



Ville fryktelig gjerne kjøpt favnen full av nydelige tulipaner. 
Nøyde meg med tre Georginer, som skal i jorda om ikke så alt for mange dagene. 
Heldigvis har jeg masse bilder jeg kan kose meg med å titte på.



Det jeg ikke fikk handlet på blomstermarkedet tok jeg igjen i quiltebutikken Beyond fabrics. Skal vise frem mine kupp derfra en annen gang.




For meg som er ivrig leser av bloggen til Moda bake shop, var det morsomt å kjøpe noen  slike stoffer. Nå kan jeg glede meg til å prøve ut noen av de spennende mønstrene bloggen byr på, med de nyinnkjøpte stoffene mine.  




Du kan se på gliset mitt, at jeg følte det som om jeg hadde vært i himmelen denne søndags formiddagen.





2 kommentarer:

  1. Høres ut som en veldig fin tur! :O)

    SvarSlett
  2. Quantas flores lindas.
    Maravilhosa semana pra você.
    Venha ver minha ripple.
    Beijo.

    SvarSlett