mandag 16. januar 2012

Soloppgang 09.08, solnedgang 15.44

 

Så var denne helgen over. 
Håper den var med på å lade dine batterier og at du er klar for en ny uke.
Min helg har bestått av litt babykos, hyggelig lørdagskveld med gode venner og tapetsering  sammen med sønnen.Frisk luft selvfølgelig og nytt strikkeprosjekt. Eller burde jeg skrive frisk luft og selvfølgelig nytt strikkeprosjekt?
Uansett , helgen er over og det er starten på en ny uke.




Er du av dem som følger med på hvor mye dagen har blitt lenger? 
Det er jeg, så snart sola har snudd, begynner jeg å regne først minutter og så timer. 
Denne formen for tidsfordriv er med på å gi meg håp om at snart kommer våren, lys og skjønn. 
Her i Oslo er dagen 6 t og 44 min lang, i morgen har den blitt 4 min lenger.




Dagens bilder viser litt vinterstemning i Oslo. De første er tatt i hagen min. Det siste er fra Akerselva, og  tatt like ved Sagene bad. Suset fra elva er så høy at den overdøver all støy fra byen. 
Det er en  fin opplevelse og ta en rusletur på turveien langs elva.




Det var alt fra meg i dag, har kontorarbeid som ligger og venter. Vi blogges!

1 kommentar:

  1. Ja, våren närmar sig. Det är härligt. Hoppas jag kan kommentera nu, det ar varit sådan problem med blogger.

    KRAM Helena

    SvarSlett