torsdag 5. januar 2012

På skotøyet skal fintfolk kjennes



Er ikke dette bilde en vitaminbombe rent fargemessig, så vet ikke jeg!
Nå som julefeiringen stort sett er over her hos oss, gjør det seg med noen fargeklatter i form av primula på kjøkkenbordet.
Kunne ikke dy meg, måtte bare parkere de nystrikkede babyskoene oppå blomstene.
Så kan vi jo late som vi er ute og går i en blomstereng, selv om det i realitetens navn er midtvinters og første uken av januar.




Oppskriften på disse utrolig søte babyskoene fant jeg på Raverly, et nettsted for oss som har strikkedilla.
Designeren heter Julia Noskova og hvis du vil strikke likedanne finner du en link her.
De er laget på en kveld, så jeg fikk nesten lyst til å lage flere når jeg først var kommet så godt i gang.




Men, jeg har fått en ide om en liten hjertevarmer som vil passe perfekt til disse skoene, dermed la jeg opp masker til den isteden. Som du kan se har jeg ikke mer enn akkurat så vidt kommet i gang, så det er ikke så lett å få noen inntrykk av den ennå. 
Hjertevarmeren skal selvfølgelig også pyntes med små forglemmegei, lover bilder når jeg har kommet litt lenger.
Hos meg titter sola inn av vinduet. Det er deilig med litt solskinn, så lenge det er lyst. Det blir fort nok mørkt på ettermiddagen.
Ha en fin ettermiddag, så blogges vi senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar