lørdag 3. desember 2011

Klassisk, kul hårmote



Hei, hei!
I dag er jeg en morgenfugl, med masse på programmet.
Men, først må jeg dele noen bilder av min flotte datter med dere.
Har sikkert nevnt det tidligere, men jeg har mye gøy med å sette opp håret til jentene mine!




Før F skulle i bursdagsselskap i går, lagde jeg denne klassiske, men kule frisyren. 
Benyttet en hair bun, som jeg har kjøpt hos frisøren min på Hasle torg. 
Den fungerer som en lang myk hårrull med trykknapp i endene. 
Lag en hestehale høyt på hodet og snurr håret rundt hairbunnen, fest trykknappen og sikre oppsettingen med små lus eller skillingspenner.
Metalic grå neglelakk, fra Opi passet godt til kveldens antrekk.




Nå skal vi på Julemarked på Folkemuseet.  
Alltid spennende å se hva andre kreative hender har laget. Kanskje blir det litt handling også, skal ihvertfall ha et Helligtrekongerslys med hjem.
I kveld blir det besøk av gode venner og smak av årets første pinnekjøtt.
Ha en fin lørdag kjære bloggvenner, fyll den med noe som gjør deg glad!
Juleklem fra Hanne

1 kommentar:

  1. Vilken söt dotter du har och frisyren är ur snygg. Min dotter sätter också upp sitt hår i en sådan flott knut! Jag kan inte men jag ska försöka följa ditt tips.

    Trevlig kväll och KRAM Helena

    SvarSlett