søndag 13. november 2011

Gull og glitter



God kveld! 
Det er deilig å sitte hjemme i stuen sin å slappe av. Nyte en god kopp kaffe, litt iskrem og lytte til fin musikk. 
Vet ikke hvorfor, men plutselig har jeg fått slik en lyst til å glitre litt. 
Mulig det startet med innkjøp av Jette Frölichs gullfarget julepyntet på Lysebu, eller invitasjon i posten med forgylt ramme. 
Jeg måtte bare pynte meg med glitrende neglelakk fra Opi i går kveld. 




Min kjole i sort og gull, som er et par vintre gammel, skal definitivt luftes denne selskapssesongen, enten med lave ballerinasko, eller et par med høyere heler. 




Hvordan er det med deg, lar du deg blende av gull og glitter?
Vi lever jo som kjent bare en gang, så vi må benytte de anledninger som byr seg, til å pynte oss litt!

1 kommentar:

  1. Min amerikanske venninne Tina sier " It can never be to much "bling" ...og selv om den kommentaren ofte faller i andre sammenhenger så er jeg helt enig med henne...og er det en tid på året vi virkelig han skinne og glittre er det definitivt i julebordsessongen...så kjør på med gull og glitter kjære H, dette antrekket er bærre lekkert :-) Her i India er det forresten høy bling faktor hele året og er det en ting indiske kvinner er gode på er det å pynte seg enten det er hverdag eller fest ..vi norske kvinner har definitivt noe å lære der. God mandag hilsen fra KathrineR

    SvarSlett