mandag 21. november 2011

Et lite tablå i hvitt


Velkommen til meg, hyggelig at du stikker innom.
Som du ser har jeg pyntet litt med hvitt i dag. 
Pepperkakehjertene ligger og venter på å bli hengt opp i stuevinduet, mens mine fire engler skal få være med på å dekorere vinduene på kjøkkenet. En liten engel for hvert av mine barn, som slett ikke er så små lenger. 




Levende lys og deilige lukter innom hus, er med på å gjøre november til en fin måned å kose seg hjemme.
Svibler har en nydelig duft. Hvis du er gjerrig med vannet, har du de stående lenger, og slipper at de vokser seg alt for lange. 
Jeg nyter de lange mørke kveldene med skjønn musikk, en god bok, et håndarbeid, noe spennende på tv eller som i kveld; Jenteklubb med gode venninner.

 


Ta deg tid til å kjenne etter hvor godt det er med lange, stille novembernetter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar