mandag 31. oktober 2011

Julegavemerkelapper


Hallo, håper du har hatt en fin helg!
Jeg har hatt det alle tiders. Helgen har blitt tilbrakt sammen med over sytti musikanter, i alderen åtte til atten år. Litt av en flott gjeng. 
Korpset vårt satte vi opp en utrolig skummel Halloweenforestilling. 
Vi hadde fullt hus begge forestillingene, og var super fornøyde (og ganske slitne) når vi kom hjem i går kveld.



I ettermiddag, har jeg hatt en time for meg selv. Så jeg har startet så smått med juleforberedelsene. Ikke noe voldsomme saker, bare noen til og fra lapper. 
Ark, blomster og bånd er kjøpt på Bikuben, en skrapbookbutikk på Strømmen. Hvis du liker å skrappe, har den butikken alt du kunne finne på å trenge, pluss masse til.



Jeg falt for disse gammeldagse julemotivene, med sine sterke klare farger. Motivene var så dekorative i seg selv, at det var ikke behov for å pynte så mye mer. 
Jeg har skåret ut hvert enkelt motiv og limt de opp på rød kartong. Så har jeg laget små blomsterarrangement, som jeg har festet  med sterkt lim på strategiske steder på kortene.




Ja, da har jeg merkelapper til de første åtte julegavene jeg skal handle. Må nok snart etterspørre julegaveønskelister fra nevøer og nieser.
For å ønske seg, det er det lov til, selv om en tante ikke kan oppfylle alle ønsker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar