torsdag 22. september 2011

Ny bil i dag


Kort innpå for stolt å vise frem min nye bil. 
Dagen startet tidlig, for i dag morges var vi nede på kaia og hentet min nye Toyota Auris. En lekker hvit hybrid bil. 
Etter litt undersøkelser tidligere i høst, viste det seg at det var mange penger å spare på å importere bil fra Danmark. 
Arbeidet med å betale moms og engangsavgift hos Tollvesenet, pluss å vise bilen på Biltilsynet for å få norske skilter, var helt klart verdt pengene vi sparte. Rett før klokka ett, hadde jeg fått skilter på den nye bilen min.




Skal selvfølgelig ut å kjøre meg en tur i ettermiddag. 
Akkurat nå sitter jeg hjemme med en varm kopp te og fryser, tror jeg er i ferd med å bli forkjølet. 
Kikk innom bloggen min i morgen, da skal jeg vise deg bilder fra en hyggelig tur jeg hadde i går ettermiddag. Mulig du får en liten oppskrift også, vi får se!

4 kommentarer:

  1. Så flott Hanne ...hvit bil er bærre lekkert. Gratulerer og hipp hurra :-) Hilsen KathrineR

    SvarSlett
  2. Vilken flott bil, vitt är så snyggt! Hoppas du slipper förkylningen, det är inte roligt att vara snuvig och frysen.
    Krya på dig KRAMAR Helena

    SvarSlett
  3. Stilig bil! Vi skal passe godt på blåbæret. Hilsener fra praksis!

    SvarSlett
  4. Husk at du mister 5-års norgesgaranti på importbil..

    SvarSlett