tirsdag 20. september 2011

I år blir min høstfarge grønn



Hallo kjære tirsdags ettermiddag! Er litt trøtt i dag, etter hyggelig jenteklubb i går kveld. 
Ikke nok med at jeg var hjemme over tolv. Da jeg kom inn døren, oppdaget jeg at jeg ikke hadde mer brød i fryseren, og i brødskuffen lå det kun fem knekkebrød. 
Heldigvis gikk jeg i fjor høst til innkjøp av en brødbakemaskin. Den ble hentet ut av skapet, og  i all hast ble det målt opp mel, olje, vann og gjær, pluss litt annet som jeg ikke kan huske sånn i farten. Våknet i morges klokka kvart på syv, langt fra utsovet, men til duften av nybakt brød.




Tenkte jeg skulle vise deg hvor fin jeg var i går kveld, i høstens farger fra Noa Noa. Denne omslagkjolen har mange fine detaljer, pen i ryggen og fint sløyfebelte som kan knyttes i livet. Litt retrolook, og kjempedeilig å ha på seg. Når det blir kaldere i været kan jeg bruke langermet genser under. Denne kjolen vil jeg helt klart få mye glede av.




Fotograf for anledningen var min søte datter F. Hun mente det var helt riktig å ta bilde av mamman sin, når hun jålet seg foran speilet i gangen. Det er vist slik de gjør det, motebloggerne, når de legger ut bilder av seg selv.



Ha en fin kveld, jeg skal tegne innredningsforslag til nytt garderobeskapet for sønnen, som nå er kommet hjem fra militæret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar