lørdag 24. september 2011

Dette har jeg gledet meg til!


Å starte på dette sømprosjektet, er noe jeg har sett frem til en god stund. Og nå er jeg forsiktig i gang. 
Som du ser er det snakk om pastellfarger. Hvis du gjetter på at dette skal bli en gave til en liten baby, har du helt rett. Har ikke lyst til å vise frem bildet av hvordan arbeidet skal bli, vil ha det som en overraskelse til senere blogginnlegg.


Så mye kan jeg si at mønsteret er funnet i Barri Sue Gaudet´s bok; Quilt a gift. I tillegg til bomullsstoffene, skal det inn noen nydelige stoffer i ull. Det vil bli både litt applikering og stitchery. Alt er teknikker  jeg liker veldig godt.




Disse remsene jeg har sydd, skal kuttes opp til strimler og brukes til border i hopetall. Jeg foretrekker å la dem ligge slik inntil videre, lettere å oppbevare dem pent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar