mandag 15. august 2011

Hjemme i byen igjen!


Borte bra, men hjemme best. Slik heter ordtaktet. I hvertfall er sommerferielivet ved sjøen, over for i år. Jeg er veldig heldig, som kan flytte på hytta med barn og hund, så snart skolen slutter. Det er noe eget, ved det å bo så nære sjøen. 
Frisk luft, salt sjø og nydelig utsikt, er noe av det jeg setter mest pris på. Taktskiftet som følger med å dra på hytta, er deilig. Men, nå er ferien slutt! 


Har sikkert vasket fem vaskemaskiner med tøy i dag, og mer ligger i vaksekjelleren og venter.
Høsten står for døren, med skolestart og mange nye prosjekter. Liker godt høsten, også jeg. Med klare fine dager og naturens nydelige farger. Gleder meg til å dra på sykkeltur med min fine sykkelveske!


Regnværsdager og innekvelder med fyr på peisen, er heller ikke å forakte. Det er kulden jeg ikke er så begeistret for. Men, det er heldigvis en stund til ullstilongs og polvotter ennå. 
Gleder meg til å ta en titt på høstmoten. Hva blir årets farger montro? Skal en tur innom Noa Noa en av de nærmeste dagene, for å sjekke ut nyhetene.


Bildene i dag er fra terrassen og inngangspartiet vårt. Er spesielt glad i Høstasters og Hortensia. Dette er blomster jeg alltid kommer tilbake til, og må pynte med når det er sesong for det.
God kveld og velkommen tilbake til hverdagslivet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar