mandag 18. juli 2011

Ustabilt vær


 

Sommer i Norge er ingen spøk! Sol og varme den ene dagen, pøseregn den andre, ustabilt vær kaller metrologene det! 
Håper vi får mye oppholdssvær denne uken, for hytte nr. 2 skal få Exstreme Makeover. Skal ta noen bilder, slik at du kan være med på forvandlingen. Fargene ungdommen har valgt, er fra Jotuns nye fargekart. Crispy flotte farger, bare vent så skal du få se! 


Dagens bilder er fra en liten alenelunch en formiddag, hvor resten av gjengen var ute på vannet. Kan tenke meg de hadde en liten stopp på Sætre, for der kan du få kjøpt verdens største kuleis! Sann mine ord, hvis du ber om to kuler får du er berg av iskrem. Skal ikke se bort ifra, at jeg må en tur innom selv også.

 

Alenelunch var tema, det er deilig med litt fred og ro, en times tid eller to. Tid til å lese litt i en bok eller sy litt på min sommerquilt. Men, så begynner øynene å vandre utover sjøen, for å se etter båten med ungdommen om bord. 
Kikkerten hørte en gang til min morfar, men jeg var heldig å få overta den, den gangen vi ble hytteeiere. Kan godt huske han sto bak meg, for å lære meg å stille inn kikkerten, slik at jeg kunne se klart. Husk alltid å ha reimen rund halsen, formante han, mine søstere og meg. 
Min formaning i dag blir; Husk alltid å bruke vest ombord i båt, det er livsviktig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar