tirsdag 21. juni 2011

Sommerkjole fra Noa Noa

 

Kunne selvfølgelig ikke dy meg, når jeg så denne superflotte kjolen hos Noa Noa på Storo. Følte at det nærmest sto navnet mitt skrevet på den, jeg som har ønsket meg blå kjole til sommerens festlige anledninger.
Nærmest litt  Charleston inspirert, med sitt lave liv og skjørt som svinger rundt bena, når jeg rører på meg. Det at kjolen har en liten arm gjør den ekstra anvendelig, jeg bor jo tross alt i Norge, hvor sommerkveldene kan være litt kjølige.


Den blå blomsten var bare søt, så den måtte jeg ta med. Litt usikker på om den skal sitte på kjolen eller i håret, hva syns du?


Er i hvertfall helt sikker på at det blir sorte, høyhelte åpne sko fra Bianco, sort veske og sort cashmeresjal som blir tilbehøret. Mulig jeg må spørre min mor om jeg kan få låne hennes lange perlekjede. Det hadde vært vel så lekkert, som mitt eget kjede med sorte stener. På bildet har jeg stylet med bordpynten jeg brukte nyttårsaften .

1 kommentar:

  1. For en nydelig kjole! Fikk jammen lyst på en maken!

    Stå på Hanne, du er en stålende blogger!

    Med vennlig hilsen Gro

    SvarSlett