torsdag 30. juni 2011

Perfekt strandvær!


 

Litt av et vær vi hadde i går, ikke sant?
Ja, jeg mener finvær, naturligvis. Våknet til solskinn og slik fortsatte det hele dagen.

 
Vi spiste frokosten ute, skiver med rørt markjordbær, kan det bli bedre…
Når vi er ute og går tur, er grøftekantene fulle av disse søte, små bærene.


Enn så lenge er det litt stille på stranda, ikke alle som har tatt ferie enda.
Temperaturen i sjøen er nå 18º hos oss, og jeg tok årets første bad i går!
Jeg liker ikke seigpining, så å vasse utover er det litt for kaldt til. Nei, det er like greit å telle til tre, og hoppe fra fjellet. Friskt var det, etter å ha ligget og stekt i sola.
Småjenter må være laget av annet materiale, for de bader flere ganger for dagen. Men, slik har det vel alltid vært. 


Liker så godt lukten av lavendel. Disse står rett utenfor kjøkkendøra, for å hilse alle velkommen til oss.


Når vi var ferdig med å klippe plenen, og satt med noe kaldt å drikke, kom denne båten innover fjorden. Hva gir du meg? Hvis den er eid av en privatperson, må det minst være prinsen av Persia. Jeg mener, her snakker vi store penger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar