lørdag 4. juni 2011

Lørdag med Bridal shower


Deilig solfylt dag å våkne opp til klokka halv syv. Fikk sydd litt i dag også, ikke rent lite fornøyd med meg selv. Nå er halve quilten ferdig, hvis jeg ser bort fra ytterkanten. Er redd korporalens overnatting hadde lagd litt rot i lappene mine. Sånn går det når jeg bruker gulvet som arbeidsplass.
Til min kjære venninnes Bridal shower fikk jeg bestilling på 24 cupcakes. Det ser ut som om bringebær og sjokolade variantene har blitt populære. Ikke rart, de er svinaktig gode! Denne gangen kjøpte jeg inn former med hvite roser og har pyntet med gull strøssel. Fint skal det være.
Håper kakene takler togturen til Sandefjord, og at de er like fine ved servering senere i dag.
Håper du er klar for fest og moro Kathrine! Det virker som om din festarrangør har en hemmelighet eller to opp i erme. Gleder meg til å se igjen gode venninner, dette blir gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar