søndag 19. juni 2011

Kul sykkelveske er bestilt!


Etter at jeg kom hjem fra Amsterdam har jeg surfet litt på nett for å finne meg en sykkelveske. Jeg ønsket meg selvfølgelig ikke en sporty med fartsstriper eller en kjedelig sort. Nei, jeg ønsket meg en feminin, søt sykkelveske som kan passe til min sølvgrå DBS City, som jeg kjøpte for noen år siden.
Den sykkelen er jeg veldig glad i! Den har brems i navet, 7 gir og stort godt sete. Nå ser jeg DBS har kommet med en ny serie med bysykler, så hvis du er som meg ville du like disse. Jeg vil være som damen på bildet, og sykle rundt i byen i skjørt med ny sykkelveske.
Sjekk alle de kuleste sykkelvesker du kan tenke deg
Først holdt jeg på å bestille en rød, storblomsterete sykkelveske, men ombestemte meg og kjøpte den du ser over. Den er laget i et regnavstøtende materiale og kan romme 35 l. Merket heter Basil. Jeg har bestilt min sykkelveske fra en nederlandsk nettbutikk som heter Tom shops. Der fantes det så mange vesker at det er noe for en hver smak.
Sjekk denne utrolig søte sykkelvesken til barn, med rødrutet rynkekant. Til å bli i godt humør av!
Før jeg skal lage frokost skal jeg ut å danse regndansen, for jeg vil ikke at det skal regne under Gardens dag.
Forresten har du sett denne kule musikkvideoen? Vi som bor i Groruddalen i Oslo, har latt oss fascinere av det pulserende livet i en høyblokk.


Korreksjon! Har selvfølgelig danset soldansen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar