fredag 20. mai 2011

Cupcakes til en liten prins

Så står nok en helg for døren, blir været så bra som det vi har fått i dag, har vi ingen ting å klage på!
Disse små søte fristelser er laget til en liten prinsebursdag! Blir ikke lei av å bake cupcakes til kakeelskere. Det er barnslig moro å velge ut motiv på former og pynte med frosting. Har brukt den samme oppskriften som jeg har lagt ut tidligere. I stedet for bringebær, har jeg puttet amerikanske blåbær i denne røren. Videre har jeg gjort toppingen helt enkel, med kun et blåbær til pynt.
Mamman til prinsen var veldig fornøyd med resultatet. Håper det blir et hyggelig selskap, med masse leven og gøy!
Dersom du som leser bloggen liker cupcakes, eller har noen du ville overraske med en liten fristelse, kan du gjøre som prinsens mamma. Hun sendte meg en mail og spurte om jeg tok imot bestillinger. Det er klart at jeg ikke kan hjelpe de som bor utenbys, men bor du innen kjøreavstand fra meg, skal det nok ordne seg.
Har kjøpt pynt med rosa babytema, men kjenner ingen rosa baby (mamma) å overraske. Så hvis du er en mamma i ammetåke, som ikke finner tid til å bake, skal du ikke nøle med å ta kontakt.
I dag skal jeg være mye ute i hagen. Plenen skal klippes, tørre grener på misplene skal fjernes, og jeg skal endelig få barket og plantet nye roser i rosebeddet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar