fredag 8. april 2011

Hallo på en deilig fredag

I dag hadde jeg min første levering av cupcakes. Datteren til en venninne av meg  har fylt atten år, og skal ha selskap denne helgen.  Jeg har bakt banan- og skjokolade cupcakes, som jeg har lagt ut oppskriften på tidligere og vanilje med bringebær. Håper kakene faller i smak, både hos bursdagsbarnet og hennes gjester! I går var jeg og kjøpte noen søte, rosa muffinsformer spesielt til dette selskapet. Syns kakene ble veldig feminine med brun og hvit topping, rosa strøssel og rosa former.
Håper det blir en smakebit til de voksne i familien også!
Jeg står kanskje i fare for å gjenta meg selv, men dersom du tenker på å kjøpe deg et cupckestativ, gjør du virkelig et godt kjøp hvis du handler cupcakestativ på OBS. Der jeg handlet i går, solgte de dem 150 kroner dyrere enn på OBS.

Jeg blir aldri lei av å se på denne utrolig morsomme flashmob! Tenk så moro det hadde vært å stå å vente på toget på Sentralbanestasjonen - og så hadde det plutselig kommet musikk over høytalerene, og de ventende passasjerene ved siden av deg startet å danse. Det hadde vært noe du hadde husket med et smil, lenge!
Håper du får en fin helg, enten du skal rydde i hagen, dra på langweekend, ta igjen forsømte husplikter, eller hva det nå enn er som måtte stå på agendaen!

1 kommentar:

  1. Disse flotte kakene fikk ihvertfall smaksløkene mine til å danse, og øynene til å fryde seg. Legger herved inn en bestilling til sommerfest i juni :-)

    SvarSlett