onsdag 27. april 2011

Ha det, bare må ha det

 
Våren er bare helt nydelig, og nytes i fulle drag. Arbeidslysten er på topp, og det er bra, for oppgavene står i kø!
Hvordan er det med deg, handler du makeup på impuls, eller har du dine faste merker? Jeg har blitt veldig glad i makeupproduktene til i.d. bare minerals. Jeg liker at huden min virker naturlig og at jeg ikke ser sminket ut.
 
Jeg kjøpt min første boks med i.d. pudder og noen koster for et par år siden. Pudderet fungerer både som concealer og som en farget krem. Senere har jeg kjøpt øyenskygge og mascara når jeg har trengt noe nytt. I går måtte jeg ut å handle nytt pudder, for boksen var tom. Skeiet samtidig ut med ny lipgloss. Heldig var jeg som fikk med meg en fondation og litt ekstra farget pudder til aftensbruk, helt gratis fordi jeg handlet to produkter. Bodylotionen fra Biotherm er et must, mine legger ser ut som fiskeskjell etter en lang vinter. Nå som mai måned er rett rundt hjørnet, er det av med strømper. Skal man få litt farge på bena, er det bare å kle av seg!
 
Nevnte jeg at i.d. produktene inneholder solfaktor 15? Det gjør de! Husk det er viktig å beskytte seg i sola! Nå må jeg avslutte dagens girltalk, grip dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar