fredag 15. april 2011

En liten pause i hverdagen


Hei på deg på en fredag!
Har du pakket for påskeferie? Vi blir i byen noen dager til.
Jeg er godt i gang med vårsyssler ute, og kan stryke et punkt på min liste. Nå er det nybarket og pent i beddene mot veien.
Hva gjør du når du trenger et lite pust i bakken? Det er ikke bestandig det å ta en pause, betyr at man gjør ingenting. Jeg liker å lese en god bok, løse sudoku, høre på fin musikk eller holde på med et lite håndarbeid.


Dersom du er ute etter lett underholdning til påsken, kan jeg anbefale boken; Nå spøker du? av Sophie Kinsella. Denne boken er fantastisk morsom, mange vil kjenne igjen navnet på forfatterinnen, fra alle Shopoholiker-bøkene. Det gir en god følelse når alle tallene faller på plass i en sudoku. Den hjerterå utgaven i Dagensnæringsliv kan være en deilig utfordring å bryne seg på. Mine håndarbeider for tiden er bare avslapping og kos, med deilige ullstoffer i påskefarger. Rolig er noe jeg blir av å høre stemmen til Josh Groban, ta deg tid til å høre han synge ; Hidden Away.

 

I ettermiddag kommer gardisten hjem på påskeperm. Vi har en overraskelse til ham, så vi gleder oss ekstra til han kommer hjem, og til å se hans reaksjon. God Palmehelg til alle.

1 kommentar:

  1. Nå gjorde du leser-skaren skikkelig nysgjerrige ....kan nesten ikke vente til neste blogg innlegg for å høre mer om overrsakelsen til gardisten...eller kanskje det er litt privat og noe man ikke blogger om ?? Noe skal vel også du holde for deg selv, selv om du hittil har delt mye med oss fra din hjemmelige verden :-D

    SvarSlett