torsdag 31. mars 2011

På besøk hos Rabbit Garden

Er ikke dette bare et helt nydelig bilde av Rabbit Gardens produksjon? 
Strikkersken ligger ikke på latsiden, og rett som det er kommer det et nytt prosjekt i strikkekurven. Lurer på om det kan være noen som fôrer henne med nytt garn og oppskrifter? (Det er ikke meg.) Den nydelige ullbuksa er strikket etter oppskrift- og med garn fra Nøstebarna. Trykk her, så kommer du direkte til deres hjemmeside og nettutikk.
Perlemorsknappene er kjøpt hos kjøpmannen i Risør, og er riktig så gamle og fine.



De små kaninluene er etter egen oppskrift, kan sikkert lure ut oppskriften hvis noen er interessert. Kan se for meg en liten gutt eller jente, med en av disse luene litt kjekt på snei. 



Disse sokkene er jo også bare supersmå og søte. I tillegg er de deilig myke, og kjempevarme for små tottelotter. Oppskriften til sokkene finner du hos Drops Garnstudio ved å trykke her

Er det noen som har klart å finne ut hvem som gjemmer seg bak navnet Rabbit Garden?

7 kommentarer:

  1. Ja, jeg har!!;) Hilsen dattera til Kari, Veronica... Tror min lille Michelle hadde ønsket seg kaninlue;) S er kjempe flink om det er hun som har strikket;)

    SvarSlett
  2. Med en kjempesøt kanin som husdyr, og en mor som er ett unikum når det gjelder all verdens håndarbeid skulle det ikke forundre meg om det er ett eple som ikke har fallt så fryktelig langt fra stammen her :-) Om de også finnes i voksen størrelse kunne det jo tenkes at ett par litt halvsprø voksen jenter kunne ikledd seg disse luene på vei til påskeaften selskap ......min vil jeg i såfall ha i hvitt...hvilken farve velger du Hanne ? ;o)

    SvarSlett
  3. Oi, oi, oi! Så flotte strikkerier har jeg aldri sett før! Rabbit garden er jo skikkelig flink!

    - Hemmelig beundrer =)

    SvarSlett
  4. SMELT FOR EN KOSELIG BLOGG!!! kommer innom deg ofte fra nå!

    Karin

    SvarSlett
  5. Hei :) Er det mulig å finne oppskrifta på desse søte kaninluene?

    SvarSlett
  6. Hei :) Jeg spør som flere andre her om det er mulig og få tak i den oppskrifta di på de søte kaninluene? :)

    Mvh
    Jane

    SvarSlett
    Svar
    1. Sjekk blogginnlegg fra mai samme år; Nytt besøk i Rabbit Garden. Lykke til m lårstrekk.

      Slett