tirsdag 22. mars 2011

Deilig tirsdag




Etter en god arbeidsøkt fra morgenen av, er det deilig å kunne spise lunch på veranden for første gang i år. Solen skinner fra klar himmel og småfuglene synger i trærne.
Teen smaker ekstra godt, når den kan drikkes ute.
Navnet på bloggen min, kommer ikke uventet fra en setning til min favorittmelodi, de siste årene. Det er feeling good, sunget av Michael Buble.
Hvis du vil komme i samme feel good stemning som jeg er i nå, kan du høre sangen ved å trykker her.

Minstejenta vår og jeg, har med stor lykke prøvd oss som karsebønder. Etter 4-5 dager med venting, er dette resultatet. Så får vi se om vi har råd til å klippe av litt til å ha på gulosten, eller om vi bare nyter synet av åkeren vår noen dager til.

1 kommentar:

  1. Det der ser jo veldig koselig ut Hanne, må visst ta lunchen min på verandaen din en dag ...og er jeg heldig får jeg kanskje litt karse på skiven min også :-)

    SvarSlett